Gastenreviews
Ervaringen bij De Reggestee
Uw ervaring delen
Bent u bij ons te gast geweest? Wij horen graag over uw ervaring!
Gemiddelde score
0
/5
Tevreden gasten
0
+
Accommodaties
0
Reviews
Waardering 5 van 5
Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Rust. Ruimte.
Linders
algemeen
Waardering 5 van 5
Het is een knus en comfortabel huisje gekoppeld aan een boerderij. Aan alles is gedacht, er is een keuken, fijne badkamer en bedden. Er is een heerlijk hoekje achter het huis waar je nog lang in de zon kunt zitten 's avonds. Het ontbijt wordt buiten onder een afdakje klaargezet. Kortom heel goed!
Anke Brantsma
algemeen
Waardering 5 van 5
Was een luxe ervaring, dikke 10!
Wietske
algemeen
Waardering 5 van 5
We hebben genoten van de gezellig ingerichte B&B welke voorzien is van goede bedden, keukentje waar ook gekookt kan worden, buitenterras met wijds uitzicht en een gastvrije gastvrouw, die 's morgens een heerlijk ontbijt klaarzet in een grote ontbijtbox. Daarnaast zijn er in de omgeving veel mooie wandel- en fietsroutes beschikbaar. Echt een aanrader.
Wilco en Martine
algemeen
Waardering 5 van 5
Alles in deze B&B klopt! Mooie en rustige omgeving, schoon, goed bed, prima douche en lekker ontbijt! Ga zo door!
Klomp
algemeen
Waardering 5 van 5
Heerlijke week gehad in een prachtige omgeving. Prachtige locatie, een ruime tuin erbij met uitzicht op de weilanden. We werden heel hartelijk ontvangen, met een leuke verrassing bij binnenkomst in de woning. Wij verbleven in het Voorhuis, een zeer compleet ingericht huis. Met de koeien als gezellige buren. Alles was aanwezig. Echt een aanrader.
Cilia,Ruud, Lia en Remon
voorhuis
Waardering 5 van 5
De rust en de privacy, zelfs buiten bij het zitje. De B&B is van alle gemakken voorzien, o.a. een volledig ingerichte keuken. Heerlijk ontbijt.
Frans
algemeen
Waardering 5 van 5
Twee nachten gelogeerd in B&B de Reggestee. Erg leuk ingericht en er is overal aan gedacht. Rustige ligging en een heerlijk ontbijt ''s ochtends. Aardige gastvrouw en een absolute aanrader om hier te logeren. Zeker niet onze laatste keer!
Gertjan en Rachel
algemeen
Waardering 5 van 5
Met kerst in het bakhuisje geweest,het was een heel knus en gezellig gemaakt met kerstversiering huisje,we hebben het er zeer goed gehad,ontbijt was heerlijk en als er iets was konden we het via de WhatsApp laten weten,het is zeker de moeite waard om nog een keertje te komen!
Hans en gerda
bakhuis
Waardering 5 van 5
Ruimte, faciliteiten, ontbijt, host. Heerlijke locatie voor een aantal dagen genieten van de natuur.
Stefan
algemeen
Waardering 5 van 5
Drie nachten verbleven wij in B&B het Bakhuis op de Reggestee en het was zeer goed. We voelden ons erg welkom in deze sfeervol ingerichte B&B. Al het nodige was aanwezig, prima bedden, fijne douche en een voortreffelijk ontbijt. Prachtige locatie met veel wandel- en fietsroutes in de directe omgeving. We komen graag een keer terug!
Arjan en Elsbeth
bakhuis
Waardering 5 van 5
Zwei Nächte haben wir in B&B De Reggestee gewohnt. Sehr schön eingerichtet. Man hat an alles gedacht. Es ist eine ruhige Stelle. Das Frühstück morgens war ausgezeichnet. Bernadien ist eine nette Gastgeberin. Von ganzem Herzen empfehlen wir jedermann diese Unterkunft. Wir waren hier bestimmt nicht zum letzten Mal!
Gertjan und Rachel
algemeen